21 Mart 2009 Cumartesi

abdullah öcalan tecavüz kadın sex taciz pkk şemdin sakık apo Gerçekleri


20 Yılını geçirdiği PKK'da üst düzey sorumluluğa kadar yükselen Şemdin Sakık örgütün iç yüzünü anlattığı kitapta Öcalanın cinsel hayatına da değindi...
***
Şemdin Sakık, kitabında teröristbaşı Abdullah Öcalan'ın kadın militanları nasıl istismar ettiğini de örnekler vererek anlatıyor. Öcalan'ın Suriye'de bulunan 'yoğunlaşma' adı verilen evlere istediği kadın militanı aldığı belirtiliyor. Hatta Öcalan kadınları seçmek için PKK'lıların eğitim sırasında çekilen görüntülerini izleyip beğendiği teröristi Suriye'ye çağırıyor. Sakık, tanık olduğu olayları aktarırken idamların kime sorulması gerektiğini de söylüyor: 'Öcalan, bütün bu kızları eğitim için çağırdığını söylüyordu. Herkese sahip olmak istiyordu; ama kızların çoğunluğu cinsel tacizlere ve köleleştirme yaklaşımlarına boyun eğmediler. Bu kızlara, 'fahişeler, ajanlar, önderliğe özel savaş açmışlar' diyerek suçlamalarda bulunurdu.

Küfür sağanağı altında bir-iki tetikçiye teslim edip sorgulama merkezi olan Lübnan'ın Bar Elias Kenti'ne gönderirdi. Düzmece ifadeler imzalatır ve haklarındaki ölüm cezalarını onayladıktan sonra ya döverek ya boğarak ya da kurşuna dizerek öldürtürdü. Irzına geçtiği kızların sayısını bilmediği gibi tecavüzünü reddeden kaç kızı ölüme gönderdiğini de bilemez. Ama belki Rıza Altun kaç kızı öldürdüğünü bilir.'

'Yoğunlaşma' evlerinde Öcalan'ın cinsel ilişkiye girip sonra 'ajan diye öldürdüğü' kızların isimleri de var kitapta. Her kızın hayatı uzun uzun anlatılıyor. Evin, Adife, Dilan, Medya, Saime Aşkın (Delal), Ayten Yıldırım (Eski PKK yöneticilerinden Hamili Yıldırım'ın eşi. Yıldırım şu anda Elbistan'da cezaevinde bulunuyor. Ergenekon operasyonunda 'gizli tanık' sıfatıyla ifadesine başvuruldu.), Bircan Yıldız bunlardan sadece birkaçı.

Ancak kitapta yer alan bir bölüm dehşet verici boyutta. Öcalan'ın, kardeşi Osman Öcalan'ın karısını nasıl alıkoyduğu ve Selim Çürükkaya'nın eşine nasıl tecavüz ettiği aktarılıyor. Şemdin Sakık iki olaya dair şu bilgileri veriyor: 'Osman'ın eşi Zehra'yı yanına, yani yoğunlaşma evlerine aldı. O evlere giren her kadına yaptığı gibi o kızın da ırzına geçti. Olup bitenleri duysun diye de bu yaklaşımını ve hakaretlerini etrafına sezdirdi. Yüzlerce kişiye hitap ederken 'Bizim Osman da ben kadın seviyorum diyor. Ulan aşağılık adam, sen kim, kadın sevmek kim. Kadını sevseydin, sevdiğin kadın yanında olurdu. Oysaki onun seviyorum dediği kadın şu anda benim yanımda. Öyle ki ne yapıyorsam yanımdan ayrılmak istemiyor. Beni ona tercih etmiş olmalı ki git desem de gitmiyor.' dedi.' Zehra daha sonra bir çatışmada ölür.

Sakık'a göre Öcalan, diğer tecavüz olayını da şöyle anlatıyor: 'Yine 1997 baharında, MED-TV kanalının bir muhabiri röportaj için Şam'a gelmişti. Röportajda, bu alçak Selim(Çürükkaya), 'zar-zor namusumu kurtardım' diyor. 'Namusum' dediği de kadınıdır. Ulan, aşağılık adam, o kadının kaç kez altımdan geçtiğini biliyor musun? Kalkmış, utanmadan 'namusum' diyor. 'Namusunun içine ettim, içine.
*BBB(BASINDAN)

2 yorum:

  1. bende o kadar kadınla başbaşa kalsam canım çekerdi ama tecavüze inanmıyorum o kadınlar kendileri isemiştir yatmayı. dağda sex birbaşka oluyor

    YanıtlaSil
  2. bu yorumları yapmaya utanmıyorsunuz hiç nasıl bir insansınız anlamıyorum geçi insan olduğunuz da muamma

    YanıtlaSil

Yorumlarınız editör onayında geçince yayınlanır.